Ηχομονωτικό σκυλόσπιτο κατασκεύασε η Ford για να καταπολεμήσει τους ήχους από τα πυροτεχνήματα [Video]

Εάν έχετε σκύλο ή έαν έχετε μεγαλώσει με σκυλιά πιθανότατα έχετε συναντήσει τουλάχιστον ένα που φοβάται πραγματικά και εξαφανίζετε στους δυνατούς ήχους από τα πυροτεχνήματα.

Δεν υπάρχουν πολλοί καλοί τρόποι για να το χειριστείτε, εκτός από το να διατηρείτε την ηρεμία του σκύλου σας , να έχετε “δουλέψει” μαζί του με τον εκπαιδευτή σας, και να τον καθησυχάζεται μέχρι να σταματατήσουν οι ήχοι.

Ωστόσο, η Ford προτείνει τη δική της λύση.

Κατασκεύασε ένα σκυλόσπιτο που εξαφανίζει τους δυνατούς θορύβους.

Ονομάζεται Quiet Kennel και χρησιμοποιεί τεχνολογία ακύρωσης θορύβου που διατίθεται στα τρέχοντα μοντέλα της Ford, όπως το Crosswalk Edge και το Sedan Fusion.

Τα σκυλιά μπορούν να ακούσουν ένα πολύ ευρύτερο φάσμα συχνοτήτων ήχου από τους ανθρώπους και μπορούν να ακούσουν κάτι τέσσερις φορές πιο μακριά.

Αυτό κάνει τον αφύσικο θόρυβο από τα πυροτεχνήματα ιδιαίτερα δυνατό σε αυτά  και πολύ πιο αγχωτικό ως αποτέλεσμα.

Αυτό σημαίνει ότι η δημιουργία τεχνολογίας ακύρωσης θορύβου για τα σκυλιά είναι μια πολύ μεγαλύτερη πρόκληση από ό, τι για τον άνθρωπο.

Οι άνθρωποι γενικά θεωρείται ότι μπορούν να ακούν συχνότητες μεταξύ 20Hz και 20.000Hz, ενώ οι σκύλοι μπορούν να ακούν πολύ υψηλότερες συχνότητες στο γενικό εύρος από 67Hz έως 45.000Hz.

Όπως βλέπετε στο παραπάνω βίντεο, το σύγχρονο και άκρως ηχομονωτικό σκυλόσπιτο έχει ηχητικά δομικά στοιχεία που σβήνουν το θόρυβο ανάμεσα στα στρώματα ενώ υπάρχει μικρόφωνο που αντιλαμβάνεται τους εξωτερικούς θορύβους και αντίστοιχα λειτουργούν τα ενεργά ηχεία που “ακυρώνουν” τους εξωτερικούς ήχους όπως τα μπαμ μπούμ των πυροτεχνημάτων χρησιμοποιώντας αντίθετα ηχητικά κύματα.

Υπάρχουν πρόσθετα χαρακτηριστικά που δεν σχετίζονται κατ ‘ανάγκη με το αυτοκίνητο, όπως τα μαξιλάρια που μειώνουν τις κραδασμούς και ο εξαερισμός.

Δυστυχώς, αυτό το αθόρυβο σκυλόσπιτο δεν πρόκειται να πωληθεί σύντομα, αφού είναι απλώς μια πρωτότυπη ιδέα που παρουσιάστηκε από τη Ford.

Ακόμη και αν ήταν προς πώληση θα κόστιζε πιθανότατα μια μικρή περιουσία με όλη αυτή τη τεχνολογία “εντός”.

Πηγή: fordeurope.blogspot.com